Team F2 04-10-2014-4Afgelopen zaterdag heeft Swift F2 als eerste team van onze vereniging een kampioensfeestje mogen vieren. En hoe! Na 11-1 winnen van hun tegenstander. Doelpunten maken kan deze ploeg heel goed. Ze hebben in de 4 reeds gespeelde wedstrijden maar liefst 35 doelpunten gescoord. En dat worden er straks met de laatste wedstrijd erbij natuurlijk alleen nog maar meer. Anne-Sophie heeft helaas de kampioenswedstrijd moeten missen, na een avontuurlijke rit op de glijbaan brak zij net in de week van deze spannende kampioenswedstrijd haar arm. Anne-Sophie, veel beterschap.
Zet hem op meiden, ook die laatste wedstrijd lekker winnen en dan opnieuw kampioen proberen te worden in de zaal! Gefeliciteerd met jullie kampioenschap! Natuurlijk ook de coaches en trainers, Mirella, Rob en René gefeliciteerd.

Team Swift C2Ook kampioen deze competitie is Swift C2. Maar het kan goed zijn dat ze dit zelf nog niet doorhebben. Je voelt je natuurlijk pas écht kampioen als je alle wedstrijden hebt gewonnen en je met duidelijke punten boven de concurrentie uit steekt, en dát is nog niet helemaal het geval. Met nog 1 wedstrijd te spelen van zowel C2 als de concurrent Seolto C2, zou het nog kunnen dat deze twee ploegen op gelijke punten komen. In dat geval spreken we over een gedeeld kampioenschap. Maar onze C2 gaat uiteraard voor alleenheersing en gaat ook voor die laatste 2 punten. Dan is het pas echt feest! Dus,wil je C2 meehelpen om die laatste 2 punten te veroveren? Zaterdag – 11.15 – op veld 2 kun je ze supporteren.
Alvast gefeliciteerd C2 en trainers/coaches Sanne en Jessica.