Iedere maand vergadert de Technische Commissie (TC). In deze vergadering worden diverse onderwerpen besproken zoals wedstrijd- en competitiezaken, trainers, scheidsrechters, selectiebeleid, ploegen, talentontwikkeling en ga zo maar door.

Als TC vinden wij het belangrijk dat jij, als lid van Swift, op de hoogte bent van zaken die spelen binnen onze commissie. We hebben het voornemen om belangrijke TC-zaken (voor zover het mogelijk is) meer met jullie te delen.

Tegelijk vinden we het belangrijk dat de TC op de hoogte is van de meeste zaken die spelen binnen de ploegen. Heb jij binnen je ploeg, rondom de wedstrijden, als scheidsrechter of misschien als ouders iets waarvan jij denkt; dit kan beter?! Laat het ons weten! Komende donderdag is onze maandelijkse vergadering en dan nemen we het mee.

Namens de TC,

Koen Maljaars (koenmaljaars@gmail.com)