Beste leden en ouders,

Zoals jullie hebben kunnen lezen, hebben Martijn en Davin afscheid genomen van de TC. Onze Technische Commissie (TC) bestaat momenteel uit Paulien, Inger en Lisanne, maar om onze vereniging op sportief en organisatorisch vlak nog sterker te maken, zijn we dringend op zoek naar extra handen en frisse ideeën. Wij hebben hulp nodig bij verschillende belangrijke taken en zouden het geweldig vinden als jij ons team wilt versterken!

Taken waar we hulp voor kunnen gebruiken zijn:

• Communicatie: Zorg ervoor dat iedereen op de hoogte blijft van het laatste nieuws en belangrijke updates binnen de club door het delen van berichten op de website.
  • Arbitrage: Onderhoud contacten met de KNKV over de scheidrechterindeling, Coördineren en indelen van scheidsrechters en zorg ervoor dat alle wedstrijden soepel verlopen.
  • Wedstrijdzaken: Organiseer wedstrijden en zorg voor een goed verloop van de competitie. Daarnaast ook contacten met de KNKV op het gebied van veranderingen in competitie en spelregels. Maar ook de kleine zaken zijn belangrijk, het regelen van ploegje van de week, de dweilploeg of het regelen van de medailles voor onze kampioenen en het maken van verschillende roosters.
  • Contact gemeente: Houd contact met de gemeente over zaalhuur, trainingsroosters en andere relevante zaken.
  • Jeugd trainers coördinatie: Ondersteun onze jeugdtrainers en zorg voor een goede structuur en begeleiding.
  • Ouders coördinatie: Betrek ouders actief bij de vereniging en zorg voor een goede communicatie en samenwerking.
  • Senioren coördinatie: Zorg voor een goed verloop van de seniorenteams en hun activiteiten.
  • Technische visie: Werk mee aan het ontwikkelen en uitdragen van een duidelijke technische visie voor de club.

Of je nu veel of weinig tijd hebt, jouw bijdrage kan een groot verschil maken! We zijn ook al heel blij als je niet structureel, maar op een bepaald onderwerp wil aansluiten bij de taken van de TC. Heb je interesse of wil je meer weten over wat de taken inhouden? Neem dan contact op met een van ons, of stuur een mail naar tc@kvswift.nl.

Samen maken we K.V. Swift nog sterker!

Met sportieve groet,

Paulien, Inger en Lisanne