Afgelopen donderdag heeft de TC van Swift ‘afscheid’ genomen van 2 leden, Martijn & Davin. We hebben het seizoen 2023-2024 afgesloten en beide heren een bedankje gegeven.

Afgelopen jaar heeft Martijn zich ingezet voor de TC. Naast zijn deelname aan de TC, heeft Martijn aan het begin van het jaar ook nog eens 2 teams gecoacht. Zo coachte hij zijn eigen team de B2 en sprong hij bij als invalcoach bij de C3. Namens de TC willen we je bedanken voor je inzet en bij het meehelpen van organiseren van verschillende zaken afgelopen jaar. We wensen je veel succes met je andere vrijwilligersstaken en we zien je natuurlijk nog langs de lijn als supporter van Swift.

En dan Davin, waar moeten we beginnen? Davin heeft de afgelopen jaren heel veel voor de TC en daarmee ook voor Swift betekent. Hoeveel jaar hij precies lid was van de TC? Hij wist dat zelf niet exact en wij ook niet. In ieder geval is hij met een kleine tussenstop al lang lid van de TC. Davin was de laatste jaren de voorzitter van de TC. Je was HET aanspreekpunt en daarmee ons voorbeeld. Wist je iets niet? Dan kon Davin vanuit zijn jaren ervaring altijd inspringen. Naast veel regelzaken voor de club was hij ook meerdere malen nauw betrokken bij het vinden van een nieuwe coach voor Swift 1. Dit is mede dankzij zijn inzet goed gelukt.

Davin, je maakt een switch van taken en daarmee stap je uit de TC. Je laat een goed georganiseerde TC achter. Wij zijn heel blij dat jij achter de schermen nog wat kleine regelzaken blijft doen en dat wij je altijd mogen contacten met vragen. We wensen je veel succes met je nieuwe rol als coach van Swift 3. Davin bedankt voor al jouw werk binnen de TC!

Categorieën: TC