Afgelopen zaterdag was het laatste reguliere competitieweekend van het seizoen, en dat betekende voor sommige ploegen een spannende ontknoping van het veldseizoen! Voor Swift 1 was het tegen Tilburg alles of niets voor lijfsbehoud in de hoofdklasse. In een zenuwslopende wedstrijd werd Tilburg met 16-17 verslagen. Een mooi resultaat voor het eerste en voor Arco en het support-team!

In Souburg streed Swift 2 iets later voor het kampioenschap tegen mede-titelkandidaat Fortis 3. Zouden ze de zegenreeks voort kunnen zetten na het kampioenschap in de zaal? Hoewel de wedstrijd nipt werd verloren was het verschil klein genoeg om het kampioenschap binnen te slepen. Aan het einde van de rit telt immers het onderling resultaat!

Bij de jeugd deed Swift ook goede zaken. Waar eerder de D4 al kampioen was geworden – een knap resultaat voor de ploeg die net voor het eerst als D-team uitkomt – zijn ook de D1 en de E1 kampioen geworden.

Een prachtig resultaat! Proficiat aan alle kampioenen!

Bestuur en TC Swift

Categorieën: BestuurTC