Na eerdere publicatie van de concept teamindeling op zondag 11 juni jl., presenteren wij hierbij de definitieve teamindeling voor het nieuwe seizoen. Waar we iets hebben moeten wijzigen hebben we vooraf contact gehad met de desbetreffende personen.

Jeugd

Bij de teams van D2, D3, E en F willen we graag eerst eens gezamenlijk trainen in de secties voordat we de teams maken waarin we op zaterdagen gaan spelen. Vriendschap en leeftijd vinden wij bij deze teams een belangrijk argument om op in te delen. Een kennismakingstraining binnen de secties vinden we dan wel zo gepast.

Voor Swift B1 en C1 zullen er voor de dames nog selectietrainingen plaatsvinden. De trainers zullen tijdens deze trainingen kijken welke kwaliteiten in de spelers ze nog zoeken om het team zo compleet mogelijk te maken. De selectietrainingen zullen eind augustus/begin september plaatsvinden.

Senioren

Er wordt in de najaars veldcompetitie met 4 seniorenteams gespeeld. Swift 1-2 heeft een selectie proces, waarbij de trainers in augustus/september de keuzes zullen maken. Ook Swift 3 heeft een selectie proces, waarbij de trainers in augustus/september de keuzes zullen maken.

In de zaal verwachten we met 5 seniorenteams te spelen. De teamindeling voor de zaal zal in september/oktober gemaakt en gepubliceerd worden. We komen momenteel nog enkele dames en heren tekort voor 5 seniorenteams.

Trainers

De trainers van de nieuwe teams zijn nog niet volledig bekend. De Technische Commissie (TC) heeft dringend behoefte aan trainers voor onze jeugdteams en is actief bezig mensen te benaderen hiervoor. Specifiek leden die niet al andere technische of commissie taken vervullen (af en toe fluiten van een wedstrijdje valt daar niet onder).

Wil jij training geven of coachen en heb je ons dit nog niet laten weten? Heb je geen verstand van korfbal maar heb je wel ervaring met het geven van trainen en lijkt het je leuk om te helpen? We horen het graag!

Start trainingen

Uiterlijk maandag 21 augustus starten alle ploegen weer met trainen. Sommige ploegen zullen eerder van start gaan; dit zal dan worden gecommuniceerd door hun trainers. Het trainingsrooster zal over enkele weken bekendgemaakt worden.

De TC wenst iedereen een prettige korfbal vakantie !

Categorieën: TC