Drie maanden geleden zijn Arco Goedkoop, Richard Geldof en Sjoerd Sanderse aangesteld als trainers/coaches van Selectie 1-2 voor volgend seizoen. Een maand geleden zijn Pieter Goudappel en Riny Kasse toegevoegd aan de staf van Swift 1 voor volgend seizoen.

Nu de teamindeling bij de senioren bekend is voor volgend seizoen, hebben Paul en Rob besloten door te gaan als trainers/coaches van Swift 3. De staf van Swift 1-2-3 is compleet met toevoeging van Mike, Ton en Wouter resp. als verzorger bij wedstrijden, video analist en fysieke trainer/verzorger.

Bestuur en TC zijn heel blij dat Paul, Rob, Mike, Ton en Wouter deze rollen op zich willen nemen. Hieronder een overzicht van de stafleden van Swift 1-2-3.

Trainers

• Arco Goedkoop, trainer selectie/coach S1