Van zaterdag 1 tot en met zondag 9 oktober is de Week van de Scheidsrechter. Hét jaarlijkse moment waarop we onze scheidsrechters massaal bedanken voor hun inzet. Zij zijn immers onmisbaar voor de sport.

Ook al zou het eigenlijk heel normaal moeten zijn dat alle sporters en supporters de inzet van scheidsrechters waarderen, extra aandacht en respect voor wat zij allemaal voor hun sport doen is nog steeds op zijn plaats.

Als K.V. Swift zijn wij elke week weer dankbaar voor de inzet van al onze scheidsrechters zowel binnen de club als verder in het land die elk weekend vrijwillig hun handen uit de mouwen steken voor de club !

Namens de club een grote dankjewel met deze week een presentje als extra gebaar. De komende competitie ronde (1-okt) kunnen alle teams voor hun wedstrijd (uit en thuis) een bedankje in het clubhuis ophalen om na de wedstrijd aan de scheidsrechter te overhandigen.

Swift doet ook mee met de #scheidsbedankt social media campagne en zet alle scheidsrechters deze week in het zonnetje! Dus vergeet het mooie moment niet op de foto te zetten en te delen !