Als TC zijn we blij dat de competitie weer loopt. Er worden weer wedstrijden gespeeld, spelers staan klaar om in te vallen als dat nodig is en coaches werken samen met het secretariaat om invallers te regelen. De scheidsrechtersopleidingen worden weer opgepakt en ook onze bondsscheidsrechters zijn weer actief in de regio.

De TC-samenstelling is ten opzichte van vorig seizoen veranderd, dus hierbij een overzichtje wie je waarover kunt contacten:

• Davin Thielen (voorzitter) – contact selectie en staf – tc@kvswift.nl
  • Amber Daems en Stephan den Boer – contact teams/trainers/coaches; contact scheidsrechters
  • Paulien Nijboer – contact ouders/teamouders; coördinatie accommodatiehuur/trainingsrooster – paulien@kvswift.nl
  • Marjolein van Wallenburg – contact wedstrijdsecretariaten; coördinatie vervoer en zaalwacht – marjolein@kvswift.nl

Achter de schermen hebben we als TC ook dit seizoen weer vele vrijwilligers die ons ondersteunen met korfbal-technische taken. Dank voor al het werk dat jullie de afgelopen weken verzet hebben ! Enkelen van hen willen we via deze weg “in het zonnetje” zetten:

• Luc van den Dries voor het plannen van de oefencampagne
  • Remco de Willigen voor het plannen van de competitie thuiswedstrijden
  • Pascal de Meulmeester voor het invoeren van de ploegopgave, vervoersrooster en rooster van clubscheidsrechters in Sportlink
  • Onze wedstrijdsecretarissen, Maks Goudappel en Marjolein van Wallenburg, voor het informeren van onze tegenstanders over de afgelasting van de eerste thuiswedstrijden en het afstemmen van een nieuwe datum
Categorieën: TC