Achter de schermen is de TC ieder jaar rond deze tijd alweer bezig met de teamvormingen van volgend jaar. We doorlopen de volgende stappen:

• Informatie ophalen
    • uit de enquête die is ingevuld door de spelers (C t/m senioren);
    • uit gesprekjes met spelers;
    • uit gesprekken met trainers;
    • inventarisatie van leeftijden;
    • wedstrijdkorfbal of breedtekorfbal?;
    • Kunnen we daarin voldoen aan scheidsrechtersverplichtingen?;
    • Informeren naar ‘bijzondere’ situaties/wensen.
  • Gesprekken voeren met leden die overwegen te stoppen.
  • Op een trainersavond de sportieve doelen van Swift (de Oranje Draad), combineren met de gewenste indeling in teams.
  • Op basis van aantal kinderen per leeftijdsgroep = sectie, aantal ploegen vaststellen.
  • Workshop met alle huidige trainers om de (jeugd)leden in te delen.
  • De concept indeling wordt besproken in de TC
  • Concept wordt aangepast en vastgesteld.
  • Tegelijkertijd zijn we met trainers in gesprek over hun wensen voor komend jaar. En zoeken we naar nieuwe trainers. We proberen zo goed mogelijk te matchen.

De spelers vanaf de C’s hebben hun ervaringen van dit jaar en voorkeuren voor volgend jaar al door kunnen geven via de enquête. We vragen jullie wel om ons op de hoogte te houden als er iets in jouw situatie t.o.v. volgend seizoen veranderd.

Spelers en ouders van de D, E, F teams zijn altijd welkom om ons een berichtje te sturen als jullie iets willen vragen of willen delen m.b.t. de teamvormingen voor volgend jaar. Hieronder vind je het overzicht van leeftijden per sectie.

Stuur ons een berichtje (tc@kvswift.nl) als je vragen hebt of ons iets wilt meegeven voor komend jaar. Wij zullen de input meenemen in onze besprekingen, maar kunnen uiteraard nog niets toezeggen of garanderen.

Namens de Tc, Jessica

Categorieën: TC