Hierbij het zaalwachtrooster voor de komende zaalwedstrijden.

Hoe werkt het?

• De beheerder van de zaal zet alles klaar. Zorg bij een volle wedstrijddag altijd voor een aansluiting met verlengsnoer.
  • De zaalwacht bestaat altijd uit 2 mensen
  • Je bent 10 minuten van tevoren aanwezig
  • Je zorgt dat de palen gereed staan en na afloop worden opgeruimd
  • Je zorgt voor de juiste ballen. 2 ballen per team.
  • Je zorgt ervoor dat de wedstrijden op tijd starten
    • Laat het scorebord de inschiettijd aftellen. Bij de zoemer fluit de scheidsrechter in.
    • De rust bij elke wedstrijd is 4 minuten. Zet ook hier het scorebord in als countdown met zoemer.
  • Je zorgt voor het bijhouden van de doelpunten op het scorebord
  • Je spreekt met de scheidsrechter af wat hij/zij wil wbt het stilzetten van de tijd op de laatste minuut en een zoemer bij 12,5 minuut bij D-wedstrijd
  • Tijdens de wedstrijd liggen de ballen bij de zaalwacht
  • Heeft de tegenstander zijn eigen ballen? Dan zorgt de zaalwacht ervoor dat hier niet mee gespeeld wordt aan de kant van een andere wedstrijd
  • Je zorgt dat een team zijn eigen troep opruimt (coaches zijn hier ook verantwoordelijk voor)
  • Heeft de scheidsrechter geen fluitje? Deze liggen in het Swift-ballenhok
  • Een natte plek in het speelveld door een bidon of zweet van het zitvlak? Even opvegen om glijpartijen te voorkomen!

15:30Swift (M) 5KVK 2Fanclub s5
14:20Swift (M) A2BKC A1Mireille en Luc vd D (en wissels s5)
13:20Swift (M) C1Juliana C1Mireille en Luc vd D
Categorieën: TC