Binnen de corona-regels mag er niet binnen worden gesport. Spelers tot en met 17 jaar mogen wel buiten sporten in groepsverband (tot 20u). Deze mogelijkheid willen we onze spelers dan ook aanbieden. Hiervoor hanteren we het volgende trainingsrooster:

Maandag17-18uEF
18-19uD
Woensdag17:30-18:30C
18:30-19:30BA

Voor volwassenen zijn er mogelijkheden om in tweetallen, op anderhalve meter afstand te trainen (tot 17u). Binnen seniorenteams kunnen afspraken worden gemaakt om, binnen de geldende regels, te trainen.

De trainingen vinden plaats op het kunstgras. Vanwege de winterse omstandigheden raden we de spelers aan om zich daarop te kleden. Startdatum van de trainingen is 17 januari, of in overleg met de trainers, op 10 januari. Via de groepsapp van het team worden hierover afspraken gemaakt.

Wedstrijden worden voorlopig niet gespeeld.

Categorieën: OverigTC