Afgelopen week mochten we weer in de zaal trainen. Voor de jeugd fijn om weer droog en warm te kunnen trainen… voor veel volwassenen was sporten al voor langere tijd niet mogelijk en kon dat nu weer worden opgepakt. Komende zaterdag hebben we de mogelijkheid om een extra trainingsmoment toe te voegen ofwel onderlinge wedstrijden te spelen. Daarvoor hebben we het komende rooster gemaakt:

10-11u E en F ploegen

11-12u D sectie

14:30 – 15:30 C sectie

15:30 – 16:30 A en B teams

17:00-18:15u S3, S4 en S5

18:15 – 20u S1 en S2

Vooralsnog is het niet mogelijk om wedstrijden tegen andere verenigingen te spelen. De persconferentie kan daar echter verandering in brengen. Daarom houden we er sterk rekening mee dat de competitie binnenkort (per 5 februari) kan worden herstart.

De KNKV heeft daarover het volgende persbericht gedeeld:

Zaalcompetitie: scenario in geval van versoepelingen – KNKV

Meer zal duidelijk worden in en na de persconferentie. Nieuws zal via de whatsapp groepen worden gedeeld.

Categorieën: TC