Afgelopen zaterdag zijn er weer veel wedstrijden gespeeld. Leuk voor onze spelers en trainers om weer eens andere tegenstanders te hebben dan op de training. Verschillende winstpartijen en verliespartijen, dat hoort er bij… daar leren we van. Het spelplezier staat voorop! Ons (nieuwe) social media team heeft weer leuke foto’s en filmpjes geplaatst, zodat ook ouders en andere belangstellenden daar kennis van kunnen nemen!

Ook onze scheidsrechters stonden weer paraat om de thuiswedstrijden te fluiten. Helaas ging dit niet overal zoals het hoort. Bij één van de wedstrijden gedroegen spelers zich respectloos richting de scheidsrechter. Wij vinden het vervelend dat dit is gebeurd en fijn dat dit gemeld wordt. Ook vinden we het goed om te horen dat de coaches zich hebben ingezet om de scheidsrechter te ondersteunen. Als vereniging staan wij voor sportief en respectvol gedrag naar tegenstanders en scheidsrechters. We hebben melding gemaakt bij de betreffende club en hopen dat dit in de toekomst niet meer zal voorkomen.

Categorieën: TC