Wat was het leuk om weer te mogen spelen he?! Al waren er hier en daar wel grote verschillen in niveaus. Sommige teams hadden het (erg) makkelijk, andere teams hebben flink wat doelpunten rond de oren gehad. Het KNKV moest in zeer korte tijd een competitie samenstellen waarbij ze weinig informatie konden halen uit vorige wedstrijden en ook nog rekening moesten houden met teams uit dezelfde regio. We vertrouwen erop dat het KNKV voor het nieuwe seizoen de resultaten van deze minicompetitie meeneemt en de poules iets beter weet te verdelen.

Swift A1 was één van de teams die zonder veel moeite heeft kunnen ballen en zichzelf kampioen van deze minicompetitie mag noemen. Swift A2 had iets meer tegenstand. Tegen ONDO A1 werd het nog even spannend, maar ook zij sluiten het jaar af met een (mini) kampioenschap. Swift D1 is samen met Seolto en TOP op hetzelfde aantal eindpunten geëindigd. Dat moeten leuke wedstrijdjes geweest zijn! Gefeliciteerd allemaal!

Swift B1, Swift C1 en Swift E1 hadden meerdere zeer lastige tegenstanders. Dit was direct een flinke beproeving voor deze nieuwe teams. Maar jongens en meiden, denk maar zo; dit hebben jullie als team alvast maar doorstaan! Volgend seizoen kan alleen maar beter worden. Snel vergeten, het jaar leuk afsluiten en na de vakantie vol frisse moed weer beginnen!

Categorieën: TC