Na het publiceren van de concept-teamindeling ontvingen we nog een aantal vragen van spelers (en ouders) m.b.t. onze keuzes. Deze zijn we nu aan het beantwoorden. Als we iedereen zo goed mogelijk hebben voorzien van een antwoord zullen we de definitieve teamindeling plaatsen.

Einde en begin van het nieuwe seizoen
Omdat we geen slotdag krijgen om het jaar af te sluiten roepen we trainers op om een feestje te maken van de laatste training. De laatste trainingsweek van dit jaar is de week van 15 juni.

We starten weer in de week van maandag 17 augustus. Mogelijk starten sommige teams al eerder – dan ontvangen jullie bericht van jullie nieuwe trainers. De wedstrijden, ervan uitgaande dat dit weer mag, zullen vanaf 4 september weer starten. Voordat de competitie weer start zullen we voor de meeste teams nog een oefenwedstrijd plannen.
Benieuwd hoe de competitieplanning voor het komende jaar er uit ziet? Kijk hier.
Uiteraard houden we jullie op de hoogte als er i.v.m. de coronamaatregelen dingen veranderen.

Bedankt
Na dit seizoen nemen we afscheid van twee selectietrainers. Ralph Gillissen (s2) en Carla Pouwer (A1) geven het stokje door. Ook Hans Soeting zal zijn voorzittersstoel aan de jurytafel inruilen voor een plekje op de tribune. Ralph, Carla en Hans bedankt voor jullie inzet!

Categorieën: TC