Na eerdere communicatie over de stappen hoe te komen tot een teamindeling, presenteren wij onderstaand de concept indeling voor het seizoen 2020-2021. Ingaande vanaf augustus. Deze is tot stand gekomen na de spelers enquête (C leeftijd en ouder), overleg met trainers en de toetsing op de reglementen van de bond. Voor Swift 1-2-3, A1-A2-A3 en C1-C2 zullen nog selecties plaatsvinden. Bij de onderstaande indeling staat dit nader toegelicht.

Mocht iemand nog vragen willen stellen of bezwaren hebben, bel (0642239872) of mail dan even. Leg lastigere vragen of de bezwaren die je misschien hebt niet neer in een groepsapp of bij de huidige trainers, zij zullen je doorsturen naar de Tc.
Ook is er de mogelijkheid om op 26 mei met elkaar in gesprek te gaan via een video overleg. Stuur hiervoor een e-mail naar tc@kvswift.nl

Selectie S1-S2

De staf bestaat komend seizoen bij S1 uit: Dennis Plantinga, Wim Allaart en teambegeleider Pieter. De staf van S2 bestaat uit Joris Hoogwerf en teambegeleider Riny Kasse. Samen zal de selectie in augustus starten met trainen. Swift 1 zal naar verwachting met 5 heren en 4 dames gaan spelen. Swift 2 zal met 6 heren en 6 dames gaan spelen. Eén dame zal eind augustus afvallen naar S3.

1AisjaDavin
2AnneDylan
3IngerErik
4Linda BGijs vK
5Linda vHJoren
6LisanneKevin
7MadeliefKoen
8NaomiLuc
9NoaMenno
10Sanne Mika
11SimoneStephan

Selectie S3

Swift 3 gaat met 5 heren spelen. Na de voorbereiding in augustus zal er één heer afvallen naar Swift 4.

1AriskaIngmar
2EekeIvo
3KimLuc vd D
4LisaRick
5MarinkaRob
6Dame S2Tijmen

S4

1AmberDavy?
2JessicaMartijn de B
3MarjoleinMartijn R
4MireilleRonald
5SophieStefan
6TamaraSteven
7Heer S3

A1

Ø  Joren Gillissen en Naomi Zuidweg gaan A1 trainen geven. A1 is nog op zoek naar een teambegeleider. 5 heren en 5 dames gaan in A1 spelen. De selectie vindt plaats in augustus. De trainers zullen de spelers hier nader over informeren. De spelers die afvallen uit de A1 selectie zullen verdeeld worden over A2 en A3. Omdat beide teams op hetzelfde niveau zullen spelen, zal bij de verdeling A2-A3 rekening gehouden worden met kwaliteit en leeftijd. Daarnaast is er ook een optie voor enkele dames van 16 jaar of ouder om, in overleg met de TC, aan te sluiten bij Swift 4.

1AmberJanick
2AmyLuuk
3EsmeeMaks
4GwenRemco
5IlseStijn
6Isabel
7Lotte
8Marit
9Rona
10Senna
11Violet

A2/A3

Ø  Trainers van A2 worden Dylan Gillissen, Kevin Kloet en VACATURE

Ø  Trainers van A3 worden Tijmen den Ottelander, Luc Francke en VACATURE

Ø  De verdeling van spelers over A2 en A3 is nog niet bekend en hangt af van de keuzes in de A1 selectie. Eind augustus zal de verdeling bekend gemaakt worden. Zoals bij A1 de selectie is benoemd, is er ook een optie voor enkele dames van 16 jaar of ouder om, in overleg met de TC, aan te sluiten bij Swift 4.

1BrittJesse
2CarmenMats
3DaniqueRobbe
4EmmelySil
5Helder
6Mireille
7Mylene
8Nanou
9Noa D
10Noa vd H
11Renate
12Romy
 + 6 dames die afvallen uit A1 selectie

B1

Lisa Jobse, Anne Vogel en Linda van Huijzen zijn de trainers van B1. B1 krijgt nog één aanvulling vanuit de C1 selectie. Dat kan een heer of een dame zijn.

1AnneChristophe
2BillyJustin
3HellenTijn
4Isabella
5Merel
6Valerie
7 + Speler C1

C1/C2

Stephan den Boer en Mirella Pouwer zijn de trainers van C1. Martijn Ruissen en Amber Daems zijn de trainers van C2. 5 heren en 5 dames gaan in C1 spelen. De selectie vindt plaats in augustus. De trainers zullen de spelers hier nader over informeren. De spelers die afvallen uit de C1 selectie zullen spelen in C2 en één 14 jarige speler/speelster zal aansluiten bij B1.

1AronAimee
2CasperAnne-Sophie de B
3JenteAnouk
4HarmBerbel
5HilkoEsmee
6MaikLotje
7MiquelLynn
8RoulMeike
9SamuelNina
10SvenNora
11Shana
12Yasmijn

D-Teams

Zoals eerder gecommuniceerd hebben we de D-teams ingedeeld op leeftijd, waarbij de D1 de uitzondering is. De D1 is een ploeg met de kinderen die momenteel het meest korfbalvaardig zijn. Aangezien zij met 8 zijn zal er regelmatig een beroep worden gedaan op kinderen uit zowel D2 als D3 om als wissels met D1 mee te gaan.

Ø  Aisja Zuidweg en Erik Velinga zijn de trainers van D1.

1Ann-Sophie van LJonah
2DeirdreLucas
3HannahSep
4RezaValentijn

Ø  Remco de Willigen en Janick Sinnecker zijn de trainers van D2.

1Adrienne?Mees
2AlokeSenno
3Ella
4Imke S
5Marith B
6Marit M
7Naomi vd B
8Vera

Lisanne Pouwer en Simone Kant zijn de trainers van D3

1AysemaLiam
2CarmenTeun
3CatoTom vd B
4Iris de B
5Iris G
6Kiki
7Zoey

E-teams:

Met het indelen van de E ploegen hielden we rekening met leeftijd en een mix van vriendjes en vriendinnetjes. De ploegen trainen net als afgelopen jaar als één grote groep.

Zoals we eerder al bekend maakten, willen we tijdens het eerste veldseizoen kijken hoe de kinderen zich ontwikkelen. In overleg met trainers én met de kinderen zelf kunnen we besluiten om de teamindeling voor de zaal- en tweede helft veldcompetitie aan te passen. Het bij elkaar houden van vriendjes en vriendinnetjes vinden we erg belangrijk, maar als de korfbalkwaliteiten flink uiteen lopen, kan het voor de kinderen leuker zijn om de wedstrijdjes te spelen met andere kinderen van hetzelfde niveau. Maar, alles in goed overleg.

Ø  De trainers/coaches van E1 worden Rob, Ilse en Amy

3 Roan W
  Stijn

F2

Ø  F2 zal op het veld samen trainen met F1. Vanaf de zaal, als we weer een aantal nieuwe spelers hebben laten kennismaken met Swift, zal dit team wedstrijden gaan spelen.

De trainers/coaches voor F2 worden Bart, Danique en VACATURE. Bart zal zich voornamelijk bezig houden met het oefenen met nieuwe leden.

1SuzeNieuwe kangoeroes/nieuwe leden
2Marit