Enquete
Afgelopen week is de jaarlijkse enquete verspreid onder alle spelers van C1, C2, B1, B2, A1, A2 en senioren. Heb je hem nog niet ingevuld? Doe het nu gewoon direct even… klik hier. Alvast bedankt!

Tussentijdse evaluatie D1 en D2
De enquete is vanaf iedereen vanaf de C’s. Vorig jaar hebben we als TC ook een tussentijdse evaluatie gedaan met de D-teams. Dit is goed bevallen dus willen we dit jaar weer gaan doen. Zo eind januari zal ik (Jessica) contact opnemen met de teams om een momentje te prikken.

Beterschap
Martijn van Langevelde is even uit de running vanwege een geplande operatie afgelopen week. Hij zal even tijd nodig hebben om te herstellen, we wensen hem van harte beterschap. Zijn taken worden voorlopig waargenomen door de TC, maar helaas zijn wij naast de vele organisatorische scheidsrechterszaken niet óók nog in staat om zijn sportieve taken als scheidsrechter over te nemen. We hopen dat de overige bondscheidsrechters stabiel en op de been blijven, dan komt de grens van minimaal te fluiten wedstrijden niet in gevaar.
Dat brengt me direct op het volgende: Wie zou het zien zitten om opgeleid te worden tot bondscheidsrechter?
Zijn er spelers uit de senioren en A1/A2 die best eens namens Swift een wedstrijd van een andere club zouden willen fluiten? (Voor de A’s : dit kan dus ook een wedstrijd van een C-team zijn) Laat het ons weten, of vraag naar informatie. Wat meer speling in deze poule zou heel fijn zijn!

Oranje draad
Afgelopen week zijn er een paar mensen uitgenodigd om mee te denken over de oranje draad. De oranje draad wordt een handboek voor de trainers van Swift. Het handboek moet er voor zorgen dat iedereen hetzelfde, op zijn of haar eigen niveau, leert.
In het nieuwe jaar zal de eerste bijeenkomst zijn. Hierna zullen er nog een paar bijeenkomsten zijn. Daar willen we nog meer input van verschillende trainers van verschillende secties voor hebben. Daarom is er een kans dat je benaderd wordt om mee te doen in het project. Mocht je het leuk vinden om mee te denken, meld je dan alvast aan! dat kan door een e-mail te sturen naar het volgende e-mailadres; ridderdehan@gmail.com

Namens de TC, Jessica

Categorieën: TC