Met het publiceren van het nieuwe vervoerschema in het magazine, willen we nog een keer een aantal afspraken toelichten.

*Het wedstrijdsecretariaat maakt een vervoerschema. Mocht een ouder een keer niet kunnen rijden, dan moet je je beurt ruilen met een andere ouder. Dat moet je zelf regelen. Secretariaat of trainers hebben hier geen taak in.
*Alle auto’s vertrekken vanaf de Sprong.
*De kinderen uit de ploeg zitten met elkaar in de auto van de chauffeur die moet rijden.
Natuurlijk mogen andere ouders/familieleden meerijden als er plaats genoeg is. En anders rijdt u zelf achter de andere auto’s aan. Want hoe meer supporters, des leuker het is voor het team.

De Technische Commissie van Swift vindt het belangrijk dat ploegen gezamenlijk vertrekken en gezamenlijk terugkomen. Misschien vindt u dat op sommige momenten helemaal niet handig en zou u veel sneller zelf ergens heen rijden met uw kind.
We leggen u daarom graag nog eens uit dat wij jongere en oudere kinderen (Van de F- tot en met de B-ploegen) ook graag laten ervaren hoe het is om in een team te kunnen groeien.

Wat bedoelen we daar dan mee? Denk aan:
– Leren oefenen met op tijd komen.
– Voor je eigen spullen leren zorgen.
– Gezelligheid hebben met elkaar in een auto.
– Op elkaar letten, zijn we compleet?

De TC wil natuurlijk graag dat alle kinderen plezier hebben in het korfbal. En wij denken dat je korfbalteam echt een leuker en beter team wordt als je samen optrekt. Wij beginnen daar al mee op de parkeerplaats!

Veel plezier samen op weg naar de wedstrijden!

En dank voor uw inzet.
De TC