Afgelopen zaterdag mochten we 3 teams huldigen. Swift B1, Swift B2, en Swift F1.

Swift F1 was de aller aller allereerste van dit seizoen. Met kop en schouders staken ze boven hun tegenstanders uit en na 3 wedstrijden mochten zij het kampioenschap al vieren.

Swift B2 begon het seizoen met een verliespartij tegen Stormvogels, maar herpakte zich de week daarop meteen. Dankzij overwinningen van 13-5, 13-4 en 3-8 tegen de andere teams raakten ze in een flow waardoor ze de return tegen Stormvogels dik wonnen met 16-8. Daarmee veroverden ze de koppositie en lieten ze met een 1-17 overwinning op Togo afgelopen zaterdag zien dat ze daar terecht horen.

Swift B1 kende dit seizoen geen verliespartijen. Ze lieten enkel een puntje liggen bij Fortis met een 11-11 gelijkspel. Afgelopen zaterdag walsten ze over TOP heen met een 18-4 overwinning. Daarna was het vooral in de douches een groot festijn.

Kampioenen, coaches en supporters, GEFELICITEERD!!!

We zijn hopelijk nog niet klaar met feesten! Swift E4 gaat zaterdag de strijd aan tegen Atlas E2, die 1 puntje onder hen staat. Het kampioenschap is binnen bij winst of gelijkspel. Eerder werd van Atlas gewonnen met 1-0, dus het kan nog best een spannende pot worden, maar na de vakantie is iedereen weer superfit om die ballen erin te knallen!

Swift D1 heeft nog maar 3 wedstrijden gespeeld, maar staat 2 punten achter op de nr 1 die 2 wedstrijden meer heeft gespeeld… dus D1- blijf fit in de vakantie, niet te laat naar bed en pak die punten!

Swift 4 gaat de strijd nog aan met Blauw Wit. Beide teams staan op 6 punten uit 4 wedstrijden. Ze moeten nog tegen elkaar en hopen beiden nog eerlijk een inhaalwedstrijd te mogen spelen tegen het altijd afzeggende TOGO. Dus Swift 4, nog even aan de chocomel blijven!

Succes!

Namens de TC, Jessica