Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur. Afgelopen week lazen jullie in de media al wat nieuwe ontwikkelingen binnen onze vereniging. Daarover uiteraard meer in dit FM.

Deze week gaan de eerste (selectie)ploegen al van start met hun voorbereidingen. Er zullen bij een aantal teams nog keuzes gemaakt moeten worden met welke teamcombinatie de trainers het seizoen 2019-2020 willen ingaan. We wensen alle kanshebbers succes met de selectietrainingen – laat je van je beste kant zien!

De overige teams starten in de eerste week dat ook de scholen weer beginnen. Dus vanaf 19 augustus wordt iedereen weer verwacht op de trainingen tenzij anders met de trainers is afgesproken, maar dit geldt alleen voor de hogere teams.
Kijk hier voor het trainingsrooster.

Voor een speciale leuke start van het seizoen wordt er op de laatste vrijdagmiddag van de vakantie – 16 augustus – nog een gezamenlijke strandtraining georganiseerd.

Voor de meeste teams is zaterdag 31 augustus de oefendag. Kijk hier voor het programma van de oefenwedstrijden. De competitie start die week daarna. Wie wilt weten wanneer de vrije weekenden zijn dit seizoen kan in het KNKV –competitieschema kijken.

Iedereen succes met de eerste spierpijntjes de komende weken. (denk aan een goede warming-up!) En tot op het korfbalveld!

Namens de TC,
Jessica