Woensdag 15 mei van 15.00-17.00 uur

Beste jongens en meisjes van de K,F,E en D teams,

Op woensdag 15 mei houden we een sponsorloop voor Swift. We nemen het nieuwe kunstgrasveld in gebruik door er zoveel mogelijk rondes op te rennen voor onze club!

Vraag aan je ouders, opa’s en oma’s, je buren, je juf of meester of andere mensen in je omgeving om je te sponsoren! Het geld dat we ophalen, komt ten goede aan de club én leuke activiteiten voor de teams! Je krijgt binnenkort via je trainer het sponsorformulier.

Op de dag van de sponsorloop kun je het evt. vooraf opgehaalde geld al inleveren of je levert het na de loop in bij je trainer. ( in de meegeleverde envelop) Je kunt een bepaald bedrag laten vaststellen of misschien kun je wel per ronde een bepaald bedrag ophalen.

Hoeveel rondjes ga jij lopen?

Vanaf 15.00 uur kun je ook vlaggen en spandoeken maken om jou of je team aan te moedigen. Wie weet kom je nog eens op de Eagles tribune Swift 1 aanmoedigen!

Programma 15 mei:

15.00-15.45 uur.         Vlaggen en spandoeken maken

15.45 uur.                   Officiële opening van het kunstgrasveld

16.00-16.10 uur          Sponsorloop K-F teams

16.15-16.45 uur.         Sponsorloop E en D teams

Succes met de voorbereiding en we zien je graag op woensdag 15 mei!

Categorieën: Evenementen