Korfbalvereniging Swift bestaat dit jaar 90 jaar en dat moet gevierd worden!
Op zaterdag 15 juni nodigen we alle spelers, oud-spelers, aanhang en supporters – kortom alle vrienden van Swift – uit voor een spetterende jubileumdag vol plezier en herinneringen.

Wat staat er op het programma?

🏆 Sport en spel voor jong en oud
Geniet van een dag vol sportieve activiteiten waar iedereen aan mee kan doen! Van ouder/kind korfbalwedstrijdjes tot lasergamen, sjoelen, spelletjes en andere activiteiten.

🎊 Reünie en fotoshow voor oud-leden
Herleef mooie herinneringen en ontmoet oude vrienden tijdens onze speciale reünie voor oud-leden. Heb jij nog spraakmakende foto’s in je plakboek of digitale map? Stuur ze door*! Dan maken wij er een fotoshow van waar iedereen van kan genieten.

🍖 Geheel verzorgde BBQ
Laat je verwennen met heerlijk eten tijdens onze geheel verzorgde BBQ.

🍰 ‘Heel Swift Bakt’ bakwedstrijd
Wie maakt de lekkerste/mooiste/origineelste Swift verjaardagstaart? Doe mee aan onze ‘Heel Swift Bakt’ bakwedstrijd en laat je creativiteit zien! Er zullen 2 prijzen te winnen zijn. Eén in de categorie ‘jeugd’ en één in de categorie ‘De Leo Beun-waardige kampioenstaart’. Voor de laatste categorie hebben we een tip: op blz. 29 van ons Swift 75jaar jubileummagazine vind je het recept van de enige echte Leo Beun Kampioenstaart.

☀️ Zon, gezelligheid, hapje/drankje en muziek

Mis deze feestelijke dag niet en vier samen met ons 90 jaar Swift! Zet 15 juni alvast in je agenda en nodig alle vrienden van Swift uit je kennissenkring uit voor een dag vol gezelligheid en viering.
Nadere informatie en mogelijkheid tot opgeven voor de activiteiten en BBQ volgt binnenkort!

Tot de 15e!

Met sportieve groet,
De jubileumcommissie

*Heb jij leuke foto’s voor het herinneringenbestand in het Swiftarchief? Neem contact op met Bep H., Joke B., Ralph G. of stuur ze via WeTransfer met vermelding van jaartallen naar jessica@kvswift.nl .

Categorieën: Evenementen