Beste spelers

Onderstaand presenteren wij de concept indeling. Deze indeling is tot stand gekomen in overleg met trainers. In principe worden hier geen veranderingen meer in doorgevoerd, tenzij we daar door opzeggingen en/of aanmeldingen toe worden gedwongen. Mocht u vragen hebben over de indeling, dan willen we u de gelegenheid bieden om hier op 7 mei, tussen 19-20u in het clubhuis, met ons over in gesprek te gaan.
De volgende stap is om deze teams aan te vullen met trainers en coaches.
Staat u (of uw kind) nog ingedeeld, maar is hij/zij van plan om te stoppen? Meld de speler dan af voor 15 mei.

Met vriendelijke groet

De Technische Commissie

Selectie S1/S2 (Selectie gaat terug naar 10 heren). Bij verschillende heren zijn er nog vraagtekens over hun beschikbaarheid.

1DavinAnne

6StevenTamara
7Tijmen

Belangrijk:

Een extra seniorenteam wordt ingeschreven voor de zaal competitie (4e klasse wedstrijd korfbal). De indeling van S3/S4/S5 zullen we op een later moment bepalen. Extra zaalspelers die tot op heden bekend zijn, zijn: Carlien, Leonie, Joyce, Benjamin, RJ

A1 (selectie; maximaal 6 dames gaan spelen in A1. Afvallers gaan in overleg naar A2 of S3)

1LuukDenise

9 Noa D
10 Renate
11 Valerie

C1: Een selectie wordt georganiseerd; in principe gaat C1 spelen met 5 heren en 5 dames

1AramAnouk
2CasperAnne-Sophie
3ChristopheEsmee M
4HarmIsabella
5JaapLynn
6JustinNina v G
7NarekMerel
8Samuel
9Tijn

1Heer C1Dame C1
2Heer C1Dame C1
3Heer C1Berbel
4Heer C1Meike
5BarakNaomi
6RoulShana

De D’s zullen de eerste helft van de training gezamenlijk als één grote groep trainen. Zo leert iedereen hetzelfde en blijft er binding tussen de groepen.

1JenteAnn-Sophie
2LucasHannah
3MaikNora Thumann
4SvenReza
5ValentijnYasmijn

1HilcoAimee
2MeesElla
3MiguelImke
4SennoLotje
5Marith
6Nora v. S
7Vera

E
Bij de E’s zetten we nog geen 1-4 nummering. We wachten af wat de puntenverdeling vanuit de KNKV zal zijn voor de teams en dan geven we het team een cijfertje. Hecht daar dan ook niet veel waarde aan.
Ook de E’s zullen het grotere gedeelte van de training gezamenlijk trainen. Dus waar we nu een verdeling hebben moeten maken tussen verschillende groepen zullen ze op de training nog samen kunnen korfballen.

1LiamCato
2SepDeirdre
3Tom vd B

1FinnAnne
2Thom ODaimy
3Noa

1IJveDani
2RikElise
3Yzaja

1JonahAnna
2MischaCarmen
3Elin

F

Bij de F verwachten we nog aanwas voor september. Ook zitten er bij de kangoeroes al kindjes die over een half jaartje klaar zijn om te gaan spelen. Wie weet hebben we in de zaal zelfs al een extra F-team met de oudste kangoeroes. Dat gaat allemaal in overleg.

1JesseFleur
2SivanJarvina