Nu de jaarlijkse enquete onder de teams vanaf de C’s zijn besproken waren we benieuwd naar de gedachten van de jongere teams. Afgelopen zaterdag speelden D1, D2 en D3 na elkaar dus dit was een mooi moment om de teams na hun wedstrijd eens apart te nemen. Geen trainers, geen ouders. Pure input van de kinderen zelf. Op school is het evalueren inmiddels ook een bekend item, dus de gesprekken zaten vól met goede waardevolle input.
Zo kan ik jullie melden dat één van de teams beweert het “leukste team van Swift” te zijn. Ook kwam er naar voren dat alle teams graag wat vaker iets samen buitenom de trainingen en wedstrijden te willen doen – ik heb voorgesteld om eens wat vaker bij een thuiswedstrijd van Swift 1 af te spreken. En er kwam zelfs een team met het voorstel dat ze heel graag mee zouden willen doen met de Grote Clubactie voor Swift!

Jongens en meiden, bedankt voor jullie input!

Namens de TC, Jessica Schipper

Categorieën: TC