Afgelopen week kwam de TC voor het eerst in het seizoen 2018-2019 bijeen. Belangrijke dingen op de agenda zijn de start van het nieuwe seizoen (communicatie over wedstrijden, trainers en scheidsrechters), de tc organisatie (wie pakt welke acties op), openstaande vacatures en zelfs al een blik op het (trainingsrooster) zaalseizoen.

De TC bestaat komend seizoen uit de dezelfde personen als in het vorig seizoen. De enige wijziging is dat Pieter na jarenlange inzet als voorzitter het stokje overdraagt aan Steven. We willen Pieter bedanken voor al zijn inzet als voorzitter en zijn blij dat hij binnen de TC actief blijft als algemeen lid. Onderstaand een overzicht van de TC leden en hun belangrijkste taken:

Jacinta (Jeugd / ouders)

Jessica (Jeugd / communicatie)

Bert (Trainers)

Davin (Bond / trainers)

Pieter (Senioren / staf)

Steven (Voorzitter / Senioren / Staf)

Als jullie als spelers of ouders vragen hebben over korfbal-technische zaken kan je ons aanspreken op het veld of ons per telefoon of email (tc@kvswift.nl) benaderen.

We wensen jullie een fijn nieuw korfbal seizoen toe

Namens de TC

Steven Meerburg