Afgelopen zaterdag had Swift weer zaalwacht in de Sprong.
De mensen die in het rooster stonden waren bijna allemaal aanwezig en zorgden er goed voor dat alle wedstrijden op tijd zijn begonnen. Aan het eind van de dag liepen we keurig op schema ! Complimenten !

In het Swift-magazine staan de namen van de mensen die zaalwacht hebben (senioren, A-jeugd, B-jeugd en C1 en C2).
Let goed op wanneer je naam in het schema staat en noteer die datum in je agenda.

In het wekelijkse wedstrijdoverzicht op de site en in FM wordt dit herhaald en het is de bedoeling dat iedereen in de week vooraf nog een mail krijgt.

Nog even een paar spelregels:
– je bent 10 minuten van te voren aanwezig;
– als je niet kunt, dan moet je ruilen (en even doorgeven aan bartp@zeelandnet.nl);
– de rust bij alle wedstrijden is 4 minuten (even opnemen met je telefoon of met scorebord);
– tegen de scheidsrechter zeggen dat hij op de aangegeven tijd de wedstrijd moet beginnen;
– verzamel bij het begin van de wedstrijd de ballen bij de wedstrijdtafel;

Als we met elkaar deze spelregels naleven gaan  we net als vorig zaalseizoen een prima ‘zaalwacht en wedstrijdenseizoen’ tegemoet !

WAAROM MOELIJK DOEN ALS HET SAMEN KAN !!

De TC
Jacinta