De eerste trainingen zijn gestart of starten deze week, oefenwedstrijden worden gespeeld en achter de schermen wordt hard gewerkt aan een nieuw magazine, kortom; een nieuw seizoen staat op het punt van beginnen!

Ook de eerste TC-vergadering is achter de rug. Met Bert, Jacinta, Koen, Pieter, Steven, Richard (contactpersoon bestuur) en Davin is de TC goed bezet. Fijn om met een compleet team weer aan de slag te kunnen.

Via deze weg wil ik graag stilstaan bij een aantal onderwerpen. Allereerst wil ik iedereen graag wijzen op enkele spelregelwijzigingen, welke uitgebreid zijn toegelicht op de website met dank aan Martijn, coördinator arbitrage. Daarnaast, belangrijk voor alle jeugdtrainers, staat er een trainersavond gepland op vrijdag 29 september 19:00 in het clubhuis.

In de TC vergadering is in het bijzonder gesproken over de huidige kaderproblemen. Op dit moment zoeken we nog een trainer voor Swift 2. Swift 2 wordt voorlopig daarom getraind door Mathijs en Dennis, en er is een schema opgesteld voor de coaching van Swift 2. Er wordt ook nog gezocht naar een goede oplossing voor de coaching en training van Swift A1.

Ten slotte, is de bezetting van de seniorenteams dit seizoen een aandachtspunt. Swift 1 speelt 4-4 en Swift 2 speelt 6-6. Op papier heeft Swift 3 voldoende spelers, maar in praktijk zal het heel belangrijk zijn dat Swift 1, 2, 3 en 4 tijdig afmelden bij afwezigheid, zodat we kunnen zorgen dat aanvulling voor de wedstrijden tijdig en goed geregeld kan worden. Alvast bedankt voor ieders begrip!

Voor vragen aan de TC of specifieke TC-leden: mail naar tc@kvswift.nl

Ik wens iedereen een plezierig en sportief seizoen toe!

Namens de TC,
Davin (lid TC)