AFZEGGEN VOOR EEN WEDSTRIJD

Het wedstrijd programma voor alle ploegen is ruim op tijd bekend.
We gaan er dan natuurlijk ook van uit dat alle leden en hun ouders , rekening houden met de wedstrijden. En eigenlijk niet hoeven af te zeggen voor een wedstrijd.

We kiezen ervoor om zoveel mogelijk ploegen in te schrijven voor de competitie, zodat iedereen zoveel mogelijk kan spelen. Er zijn dus weinig reservespelers. Daarom kunnen we jou niet zomaar missen!

We rekenen erop dat je andere afspraken zoveel als mogelijk afstemt op de wedstrijden.

Als je toch een keer afwezig bent:

Meld het zsm bij het wedstrijdsecretariaat. Alleen ziekte kan kort tevoren nog opgelost worden.

Wedstrijdsecretariaat Jeugd F D E , Ingrid Kamp
Wedstrijdsecretariaat C B A en senioren 4 Angela Verduyn.

Gegevens in FM.

Natuurlijk zeg je ook aan je trainer dat je afwezig bent.
De trainer heeft geen overzicht op vervangers en andere afwezigen. Dus altijd wedstrijdsecretariaat bellen/mailen!

Als de ouders moeten rijden, terwijl jij er niet bent: ouders moeten zelf ruilen/oplossen!
Als oudere leden die dag ingeroosterd staan om te fluiten, bardienst te draaien, .., regel zelf een vervanger en geef dit door!
Dat jouw verantwoordelijkheid.

Lees dus ook het Magazine en FM op taken!

De TC

Categorieën: TC