Als komend weekeinde de zaalcompetitie van start gaat betekent dat ook dat we ook weer een beroep doen op spelers om de wedstrijden in het breedtekorfbal te leiden (fluiten).
Ik heb geprobeerd met alle wensen die ik heb binnen gekregen rekening te houden, het complete schema staat binnenkort in het Magazine maar kun je ook in bijlage vinden, gesorteerd op naam.
In principe is iedereen 2x ingedeeld, sommigen hebben ‘geluk’ en zijn slechts 1x aan de beurt. Nieuw is de indeling ‘opleiding B1’ , de spelers van B1 (en wellicht ook aantal van B2) zullen onder begeleiding wedstrijdjes gaan fluiten, wie, wat en hoe horen deze spelers nog.
Zet de data nu alvast in je agenda zodat je er rekening mee kan houden, ook ivm werk, andere afspraken etc.

Nog even de regels mbt de indeling op een rij :

0     je bent zelf verantwoordelijk voor regelen van vervanging als je niet kan of wil fluiten, doe dit op tijd !
0    je krijgt een paar dagen vooraf een mail ter herinnering, graag een bevestiging op deze mail zodat ik weet dat jij (of een vervanger) er ook daadwerkelijk zal zijn;
0    wees op tijd, uiterlijk 15 min vooraf. Niks zo vervelend als coaches en zaalwacht die zich kort voor wedstrijd druk moeten maken omdat er (nog) geen scheidsrechter is;
0    voor vragen kun je altijd terecht bij mij (martijn@kvswift.nl), voor het afmelden cq dat je geen vervanger kan vinden, alleen in noodgevallen.

Iedereen weer veel succes !

Martijn
coördinator Arbitrage

Bijlage , indeling op naam :