Dit weekeinde is het korfbalseizoen dan echt begonnen met een hoop (thuis-) jeugdwedstrijden op sportpark de Sprong. Dat betekent ook dat er weer scheidsrechters nodig zijn. Net als vorig seizoen worden – in principe – alle spelende leden van 15 jaar en ouder die geen ploegje trainen een keer ingedeeld.

Ook dit seizoen was het weer een hele puzzel, want het is altijd rekening houden met eigen wedstrijden, studenten die niet elk weekend in Middelburg zijn, diverse wensen etc. etc. Maar het is weer gelukt. Mede doordat we een senioren- en juniorenploeg minder hebben en de A-ploeg een aantal keren “ongunstig” speelt heb ik veelal een beroep moeten doen op de Senioren.

Ook dit seizoen krijg je de week voorafgaand aan je wedstrijd een mailtje ter herinnering waar ik altijd graag even een bevestiging op krijg. Kun je zelf niet fluiten dan ben je zelf verantwoordelijk om een vervanger te regelen, doe dit tijdig en geef het ook aan mij door want vanwege het mDWF (wedstrijdformulier in SportlinkApp) moet ik dat ook verwerken.

Mocht je vragen/opmerkingen hebben, laat het mij weten via mai, w-app of ‘op het veld’

Martijn van Langevelde
martijn@kvswift.nl