Beste senioren en junioren,

De TC bereidt zich voor op het komend seizoen. De ploegindeling en het vinden van trainers is altijd een hele opgave. Komend jaar is het extra lastig in verband met het lage aantal heren.

Afgelopen vrijdagavond zijn we in het clubhuis samengekomen met een afvaardiging van alle senioren- en juniorenteams om de mogelijkheden en knelpunten van de teamindeling te bespreken.

Wij zijn heel blij met de betrokkenheid van alle teams en de bereidheid tot concessies in het belang van de vereniging. Aan het eind van de workshop is een richting afgesproken om deze week in onze vergadering uit te werken en vervolgens te concretiseren. Niet alleen de TC maar ook diverse deelnemers van de workshop zijn betrokken in dit proces van concretisering.

We begrijpen dat iedereen heel erg benieuwd is naar de teamindeling van volgend jaar. We doen er dan ook alles aan om de beoogde teamindeling uiterlijk in het FM van 24 april te publiceren.

De TC

Categorieën: TC