Beste Senioren en A-Junioren,

Gebruik van mDWF is inmiddels mogelijk voor alle jeugdteams en verplicht voor de meeste. mDWF wordt verplicht voor alle jeugdteams vanaf de start van de 2e helft veldseizoen. Dit heeft ook invloed op jou !!

Een paar keer per seizoen sta jij ingedeeld als scheidsrechter van een jeugdwedstrijd in het breedte-korfbal. Waar in het verleden een fluitje, een papiertje en een pen voldoende waren om een wedstrijd te leiden, wordt het nu noodzakelijk om de Sportlinked App voor en na de wedstrijd te gebruiken.

Met de Sportlinked App kun je overigens meer dan alleen het vastleggen van wedstrijden. Er zijn andere mogelijkheden die je als speler wekelijks goed kunt gebruiken:

Ten eerste krijg je met een paar klikken overzicht over je eigen wedstrijden met het adres van de accommodatie waar je speelt. Als je complete team de App gebruikt, kun je in dit wedstrijdoverzicht gaan aangeven of je aanwezig of afwezig bent tijdens een wedstrijd en of je kunt rijden bij uitwedstrijden en hoeveel plaatsen je in je auto hebt.

Ten tweede kun je via Sportlinked alle uitslagen uit het korfbal opzoeken, direct nadat de betreffende wedstrijd is vastgelegd door de scheidsrechter.

Genoeg redenen dus om niet te wachten tot de eerstvolgende jeugdwedstrijd die je moet fluiten, maar nu al de Sportlinked App te installeren !! Meer informatie over installatie, registratie en gebruik is te vinden op: https://sportlink.atlassian.net/wiki/display/SCS/handleiding+sportlinked.

Als je vragen hebt, kun je deze het beste richten aan Martijn van Langevelde (gebruik mDWF scheidsrechters) of Davin Thielen (installatie en registratie). Alternatief is om inlichtingen in te winnen bij de coaches / aanvoerders / scheidsrechters die de Sportlinked App al gebruiken.

Alvast bedankt voor je medewerking !!

De TC

Categorieën: TC