Het seizoen is bijna halverwege, voor mij het moment om aan te geven dat dit mijn laatste seizoen als ‘zaaldj’ zal zijn. Na lang wikken en wegen ben ik tot deze beslissing gekomen.

Ik heb altijd (en nu nog steeds) met veel plezier gedraaid maar nu ik het drukker met school en werk krijg, is het niet meer te combineren voor mij.

Daarnaast vind ik het zelf tijd worden om het stokje aan iemand anders over te geven. Vooral omdat ik er nu ongeveer acht jaar ieder thuisweekend mee bezig ben geweest.

Ik heb het ieder jaar met veel plezier gedaan. Van de oude Voorborch waar ik nog met boxen moest slepen tot de nieuwe moderne Sprong waar je enkel een kabeltje in moet pluggen. Met leuke momenten zoals de kampioenschappen en de minder leuke momenten zoals boxen die niet werken of muziek die tijdens de wedstrijd van het eerste afgaat ;-).

Dat ik het met veel plezier heb gedaan komt vooral door de positieve reacties die ik van spelers, toeschouwers en zelfs scheidsrechters kreeg.

Ik hoop dat diegene die volgend seizoen gaat draaien evenveel plezier gaat hebben als dat ik had.

Als laatst wil ik Martijn bedanken voor de samenwerking in de afgelopen seizoenen.  Verder iedereen bedankt voor de positieve reacties en de vele verzoekjes!

Groeten,

Remi

Foto: Jan van Vendeloo (2012)

Categorieën: Overig

2 reacties

Anneke Duvekot · 20 december 2015 op 14:29

Gelukkig maak je dit seizoen nog af en kunnen we tijdig op zoek gaan naar een opvolger!!

Anneke Duvekot · 20 december 2015 op 14:04

We hebben altijd genoten van je muzikale bijdrage Remi, namens bestuur hartelijk dank voor de vele uren die je er in hebt gestoken! De muziek is een sfeermaker bij de wedstrijden!!

Reacties zijn gesloten.