De zaalcompetitie komt er weer aan en dat betekent ook weer een nieuwe ronde scheidsrechtersaanwijzingen in het breedtekorfbal. Vanuit de aanwijzingen 1e helft scheidsrechterveld nemen we de ‘verbeterpunten’ mee.
Zo zal ik proberen om de eerste 2 rondes zo snel mogelijk aan de aangewezen mensen kenbaar te maken. Zodat het door late verschijnen magazine geen verrassing is.

De regels voor aanwijzing blijven gelijk. Iedereen vanaf A2 die geen ploegje coacht wordt voor 1 of meer wedstrijden aangewezen. Daarnaast wil ik wel proberen met een aantal zaken rekening te houden

• studeer je en ben je niet elk weekend thuis in Middelburg?
  • heb je ploegendiensten of werk je altijd op zaterdagochtend ?
  • fluit je liever een bepaalde categorie (niet) ?

Laat het mij dan uiterlijk 26 oktober weten wanneer je niet kunt of wat je wensen zijn via martijn@kvswift.nl.

Ik kan niet beloven dat ik met alles rekening kan houden, maar zal mijn best doen.

Gedurende het zaalseizoen wordt het mDWF (mobiel digitaal wedstrijdformulier) ook ingevoerd voor deel v/h breedtekorfbal. De scheidsrechters die hiermee te maken krijgen zal ik t.z.t. nader informeren.

Categorieën: TC