Van het wedstrijdsecretariaat

In het Swift-Magazine kun je lezen welke wedstrijden je in de competitie moet spelen. Het is natuurlijk het leukste als je team elke week compleet is, dus dat je probeert er altijd bij te zijn.

Als je een keer niet bij de wedstrijd kan zijn, of je bent ziek, geef je dat aan het wedstrijdsecretariaat en aan je trainer door.

• geef zsm [direct na het uitkomen van het magazine] door wanneer je niet bij een wedstrijd kan zijn: stuur een mail naar het wedstrijdsecretariaat en trainer met je naam, je ploeg, datum en te missen wedstrijd erbij;
  • als je kort voor de wedstrijd ziek bent, bel dan met de wedstr.secretaresse, en/of met de trainer. Een mail die op vrijdagavond wordt verstuurd, wordt misschien niet meer gelezen.
  • let op wanneer je gevraagd wordt mee te doen met een andere ploeg. Dan wordt er op je gerekend.
  • als ouders een keer niet kunnen rijden volgens schema, graag ruilen in onderling overleg.

Vorige week stond er van de TC een stukje in FM over de lol van korfballen en plezier hebben met elkaar. Dan is en blijft het leukste om met je complete team te doen. Als je er niet bij bent, mis je dat. Zorg dat je niets mist ! Het leukste voor de ploeg en het beste voor de wedstrijdsecretariaten, geen gedoe!

Wedstrijdsecretaresse Ineke Dekker:    C1,2,3 – B1 – A2 – senioren 4 Mailadres: ineke@kvswift.nl Telefoonnummer: 0118‐501482/06-23156731

Wedstrijdsecretaresse Angela Verduijn: D1,2 – E1,2,3,4 – F1
Mailadres: angelaverduijn@gmail.com Telefoonnummer: 06-28445503