scheidsrechterMet ingang van dit seizoen heb ik de aanwijzingen van (jeugd)scheidsrechters overgenomen van Dennis. In het nog te verschijnen Swift Magazine zijn alle scheidsrechtersaanwijzingen voor 1e helft veldcompetitie terug te vinden. Een kleine toelichting van mijn zijde.

• alle spelers en speelsters vanaf A2 (t/m Senioren 1) worden (in principe) ingedeeld om 1 of meer wedstrijden te fluiten;
  • spelers die trainer van een jeugdploeg zijn, worden vrijgesteld van de verplichting;
  • door de aanvangstijdstippen van de wedstrijden van A1 en A2 kan er maar zeer beperkt een beroep op spelers uit deze ploegen worden gedaan, hierdoor zijn vrijwel alle senioren t/m Swift 4 nodig om het schema gevuld te krijgen;
  • C1 speelt wedstrijdkorfbal en heeft in principe dus een bondsscheidsrechter. Echter zullen deze wedstrijden altijd als laatste ingevuld worden. Er wordt dus altijd een eigen scheidsrechter als ‘backup’ ingedeeld. Zorg dus dat je beschikbaar bent, je krijg bericht als er een KNKV scheidsrechter is aangewezen.

Ben je verhinderd of is er een andere reden waarom je niet kan of wil fluiten dan gelden opnieuw de volgende regels

• je bent zelf verantwoordelijk voor vervanging. Alleen in uiterste geval dat je niemand kan vinden kun je met mij contact opnemen via martijn@kvswift.nl;
  • regel je vervanging op tijd; geef het svp ook door aan mij.

Heb je vragen over het fluiten of de spelregels, wil je graag begeleiding tijdens je wedstrijd , enz enz laat het me weten via martijn@kvswift.nl.

Tot slot : Zorg dat je er (op tijd) bent ! De jeugdspelers en hun coaches rekenen op jou !

SUCCES !

Categorieën: TC