De laatste weken vulde de ziekenboeg zich weer met wat (langdurig) geblesseerden. Lisanne en Derek(A1), Luc (S2) en Menno (C1) zijn al even uit de roulatie met knieproblemen en kunnen niet anders dan van de zijlijn toekijken. Lisanne wacht 5 januari zelfs een operatie in België. Ook onze verenigingsscheidrechter Thijs Soeting moest zaterdag afhaken vanwege geïrriteerd kraakbeen in zijn knie.We wensen allen een goed herstel en hopen en hen weer snel binnen de lijnen te mogen bewonderen.

Ook goed berichten melden we: Marcel Plantinga heeft na zijn zware achillespeesblessure de eerste speelminuten weer gemaakt en Simone (A1) gaat in januari weer een nieuw begin maken. Veel korfbalplezier!

De TC wordt graag op de hoogte gehouden van de blessures in de teams. Willen de trainers/wedstrijdsecretariaten de TC hierover informeren?

Categorieën: TC