De levering van het Swift Magazine heeft helaas wat vertraging opgelopen. Een aantal teams hebben ze zaterdag al ontvangen, maar het grootste gedeelte staat in de berging van Zaal 1.

Deze staan in de compartimenten van Swift (afgesloten door cijferslot).

Graag de aandacht voor het volgende:

– Trainers/coaches: de magazines liggen gesorteerd op team klaar. Willen jullie de magazines verspreiden binnen het team? Let hierbij op de lijst die meegeleverd wordt en de namen op de achterkant van de magazines.

– Mochten er teamleden niet zijn: neem het magazine dan a.u.b. mee en laat het niet slingeren.

– De magazines voor niet-spelende leden, donateurs, etc. worden zoveel mogelijk verspreid via spelende leden. Het kan dus zijn dat er bij de stapel van jouw team ook een magazine zit voor iemand bij jou in de buurt. Dit staat ook op de lijst die meegeleverd wordt. We gaan ervan uit dat iedereen hieraan zijn medewerking verleent zodat we snel de verspreiding kunnen verzorgen.

Allemaal veel leesplezier gewenst!

Bij voobaat dank, groeten,

Paul

Categorieën: Overig

1 reactie

Pieter Goudappel · 9 november 2014 op 15:37

Let op een bericht op de site, waarin wordt gemeld dat een aantal aanvangstijden in het magazine niet klopt. Bij dat artikel is een bestand opgenomen met de definitieve tijden per competitieronde.

Reacties zijn gesloten.