We kunnen sinds zaterdag nóg een kampioen aan de lijst toevoegen. Swift C2, waar we vorige week al over berichtten, heeft bewezen dat zij bij verre het beste team uit de competitie was. Zij wisten dit met een  9-0 overwinning op KVK te bewijzen. Pieter zei het al bij de huldiging, maar het volgende is ook echt een melding in het FM waard. C2 heeft met slechts 8 tegendoelpunten dit veldseizoen de minste doelpunten doorgelaten van alle teams van Swift. Topverdedigers dus! Een lekkere taart en een leuk teamfeestje hebben jullie zéker verdiend.
Overigens had C2 dit niet voor elkaar gekregen zonder de vele invallers die de 8e plek in C2 wekelijks moesten opvullen, dus via deze weg ook de invallers bedankt! Op naar de zaal, waar we hopen op wat meer tegenstand voor jullie.

BzqPPx1IMAAKvb5

Eervolle vermelding voor de Herbstmeisters

Geen kampioenen vanwege de volledige competitie – de competitie gaat verder na de zaalcompetitie -, maar toch een eindstand bovenaan de ranglijst. Swift 3 is goed op weg! Alle wedstrijden gewonnen en (tot nu toe) de meeste doelpunten van de vereniging. Tja, wat wil je… met al die ouwe routiniers.

Categorieën: TC