• De afgelopen weken hebben diverse spelers blessures opgelopen, sommigen zullen na een korte herstelperiode hopelijk weer inzetbaar zijn, anderen, bijvoorbeeld Vera, zijn voor zeer lange tijd uit de roulatie. Iedereen een voorspoedig herstel gewenst. Met de krappe bezettingen van de teams merken we direct de forse impact die dit heeft op de andere teams en de wedstrijdsecretarissen die alle zeilen moeten bijzetten om de teams toch te kunnen laten spelen. Geweldig dat zoveel spelers bereid zijn om extra minuten te maken en soms dubbele wedstrijden te spelen. Dankzij de inzet van velen konden veel wedstrijden daarom toch doorgaan. Bedankt iedereen! Uiteraard hopen we dat iedereen het belang inziet om er te zijn voor het eigen team en de club en zo min mogelijk afzegt voor wedstrijden, buiten blessures om natuurlijk.
  • Deze week zal er een nieuwe voorraad blanco wedstrijdformulieren in het clubhuis liggen. Coaches kunnen hiervan een aantal exemplaren meenemen. De formulieren liggen in het kastje met reservespelerskaarten.
  • Om de wedstrijden door te laten gaan, hebben we uiteraard ook scheidsrechters nodig. Aan het begin van het jaar is hiervoor een planning gemaakt, die in de praktijk niet altijd haalbaar blijkt, waardoor er lastminute acties nodig zijn om de wedstrijden door te kunnen laten gaan. Kijk alsjeblieft waar je staat ingedeeld en trek tijdig aan de bel (lees: zoek vervanging) als blijkt dat je dubbel ‘geboekt’ staat. Niets doen er vanuit gaan dat het ter plekke wel wordt opgelost is niet prettig voor de teams die in de voorbereiding nog op zoek moeten gaan naar een scheidsrechter.
  • Afgelopen weken werkten diverse jeugdspelers selectietrainingen af voor een Zeeuwse selectie. Deze week werd bekend wie in de definitieve selectie zijn gekozen: Voor ‘onder 12’  zijn geselecteerd: Luc van Langevelde, Stijn Sanderse en Romy Meur. Voor ‘onder 14’ zijn geselecteerd: Marit Schreuders en Maks Goudappel. Allemaal van harte gefeliciteerd en veel succes en plezier met de selectie!
  • We maken de coaches erop attent dat de scheidsrechters bij thuiswedstrijden een drankje (moeten) krijgen aangeboden. De bardienst is hiervan op de hoogte en beschikt over een overzicht van de wedstrijden waarvoor de scheidsrechter een consumptie krijgt aangeboden.

Namens de TC,

Pieter