Krukken

Deze zaalcompetitie wordt afgesloten met gemengde gevoelens als het om blessureleed gaat.

• Lisanne Pouwer miste een groot gedeelte van de zaalcompetitie wegens een blessure, maar kon gelukkig, na een periode van revalidatie en voorzichtige opbouw weer aanhaken en de nodige minuten maken in A1.
  • Simone Kant kreeg te kampen met klachten aan haar schenen en moest de laatste tijd korfbalritme missen.
  • Ook Evelyn Titiheru kampt al langere tijd met blessureleed. Gelukkig zit er vooruitgang in en zijn inmiddels de eerste korfbalminuten bij B1 weer gemaakt!
  • Enkele weken geleden raakte Carlien Boogaard geblesseerd aan haar knie. Hopelijk brengt de nodige rust een positief perspectief met zich mee richting het veld.
  • Pascal de Meulmeester incasseerde een zweepslag en moest het einde van de zaalcompetitie van Swift 2 missen. Inmiddels zijn de krukken al overbodig…
  • Twee flinke blessures en de noodzakelijke operatieve ingrepen waren er voor Jessica Schipper en Marcel Plantinga. Beiden scheurden hun achillespees en zijn voor langere tijd uit de roulatie.
  • Stefan Franke wordt gehinderd door rugklachten en is daardoor al geruime tijd meer in het (therapeutische) zwembad te vinden dan binnen de korfballijnen.
  • Sophie Cevaal missen we al heel lange tijd door pijnklachten. Gelukkig is zij nog steeds betrokken bij de korfbalsport door haar trainerschap bij E1.

Daarnaast waren er nog meer spelers en speelsters die blessures opliepen, maar weer redelijk snel het sporten konden oppakken.

De TC wenst alle geblesseerden een voorspoedig herstel!

Het einde van de zaalcompetitie leverde het nodige regelwerk op om de teams toch compleet te kunnen laten spelen. Geweldig om dan te kunnen rekenen op bereidwillige en flexibele invallers! Iedereen bedankt voor zijn/haar bijdrage en het denken vanuit clubbelang!

Namens de TC,

Pieter Goudappel