De A2 heeft na de 9-4 overwinning op Togo A2 na het veldkampioenschap ook het kampioenschap in de zaal binnengehaald. Na een goede eerste helft kon de wedstrijd uitgespeeld worden na rust. Omdat Ondo A3 met 5-4 verloor van Kvk A2 is de A2 niet meer bij te halen.

In de eerste helft schoot de A2 uit de startblokken en wist direct twee keer te scoren door snelle aanvallen waar Togo geen raad mee wist. Na de goede start werd de voorsprong uitgebouwd tot 6-1 bij rust. Na rust was de A2 echter minder scherp in de aanval, verdedigend werd het op drie doelpunten na goed dichtgehouden waardoor er uiteindelijk 9-4 op het scorebord stond.

Het enige wat de A2’ers na de wedstrijd nog konden doen was afwachten wat de concurrent Ondo zou doen. Ondo stond op dat moment 5 punten achter de A2 met een wedstrijd minder, ze moesten dus winnen om bij de A2 in de buurt te blijven. Na lang wachten kwam eindelijk het verlossende bericht, Ondo heeft met 5-4 verloren van Kvk waardoor de A2 alleen kampioen is.

Volgende week speelt de A2 om 13.10 in de Sprong de kampioenswedstrijd. Hoewel het een uitwedstrijd is hopen wij dat de wedstrijd als een thuiswedstrijd aan zal voelen op de ‘Swift-dag’, kom ons aanmoedigen bij onze uitwedstrijd op een thuisdag waar we het kampioenschap een extra glans willen geven!

Team-A2-21-09-2013-3a-300x200

1 reactie

Anneke Duvekot · 22 februari 2014 op 20:16

Van harte gefeliciteerd met jullie kampioenschap!

Reacties zijn gesloten.