Team D1 28-09-2013-1a

Vorige week tijdens een doordeweekse wedstrijd is Swift D1 kampioen geworden. De race om de eerste plek was spannend. Seolto bleek namelijk de enige tegenstander te zijn die onze doelpuntenmakers van D1 konden temmen.  Waar D1 alle andere tegenstanders versloeg met ruime cijfers – dat wil wel als je gemiddeld 9 á 10 doelpunten per wedstrijd scoort – haalden ze er tegen Seolto D1 een gelijkspel uit. De competitie van Seolto D1 zag er echter precies hetzelfde uit. Alle andere teams ruim verslagen en alleen tegen Swift een gelijkspel.

Resultaat: een gedeeld kampioenschap. Met een precies zelfde aantal gemaakte doelpunten, maar 2 doelpunten minder doorgelaten staat Swift D1 op doelsaldo op nummer 1. Gefeliciteerd!

Met jullie prijs van de sponsorloop erbij wordt dat vast een leuk kampioensfeest!

Categorieën: TC