We hebben de laatste tijd regelmatig mogen berichten over mooie korfbalprestaties van (oud)-leden van onze vereniging. Zo zijn er diverse jeugdleden uitgenodigd om deel te nemen aan regioselecties, heeft Naomi vorige week haar debuut mogen maken in Jong Oranje en lazen we deze week dat Dylan zich mag meten met andere talenten om een plek in Oranje < 19 te bemachtigen.

Vandaag heeft een kleine Swift-delegatie mogen zien dat Swiftianen naast korfbal en sportiviteit ook andere talenten bezitten. In de Erasmusuniversiteit mocht Robbert-Jan Adriaansen het proefschrift waar hij zo’n 5 jaar aan gewerkt heeft verdedigen, en deed dat met succes! Na een indrukwekkende uiteenzetting van een kwartier, gevolgd door het drie kwartier lang beantwoorden van kritische vragen van zijn opponenten, werd hij cum-laude benoemd tot doctor in de geschiedeniswetenschappen.

Een prestatie van formaat!

Robbert-Jan, van harte gelukgewenst met het behalen van deze titel!

Categorieën: Bestuur

2 reacties

Anneke Duvekot · 19 oktober 2013 op 11:36

Geweldig Robbert-Jan, diep respect dat je dan tussen alle drukte door nog ‘even’ promoveert! Van harte gefeliciteerd!

Jessica Schipper · 18 oktober 2013 op 12:30

Trots op onze RJ!