Sponsor loop 28-09-2013-3aHet bestuur van Swift is heel erg trots op alle jongens en meiden van de F’s, E’s, D’s, C’s en B’s. Wat jullie afgelopen zaterdagmorgen  met de sponsorloop en het schotcircuit voor elkaar hebben gekregen voor de club is echt super !!

Onder enthousiaste begeleiding van Bart hebben jullie rondjes gelopen en op de korf geschoten. We zagen dan ook veel inspannende, blozende en enthousiaste jeugdleden in een heerlijk najaarszonnetje fanatiek bezig (na de eigen wedstrijden).

Sponsor loop 28-09-2013-5aNagenoeg alle kinderen hebben zich met ditzelfde enthousiasme laten sponsoren door de papa’s, mama’s, opa’s en oma’s, buren en vrienden. Sommigen hebben de hele buurt ingeschakeld. Het team met het hoogste bedrag aan sponsorgeld was goed voor maar liefst € 321.
Dat winnende team was Swift D1. Jullie ontvangen het teamuitje. Alvast veel plezier hiermee. De uitreiking volgt binnenkort.

Heel veel dank aan alle kinderen voor jullie inzet en grote bijdrage aan de Swiftkas. De totale opbrengst van deze sponsorloop was maar liefst € 1.048,-

Categorieën: Evenementen

2 reacties

Kees Blankenburgh · 29 september 2013 op 13:28

Yes! dat is goed voor de clubkas! Alle lopers en sponsoren: top!

Anneke Duvekot · 29 september 2013 op 09:09

Wat een geweldig bedrag zeg, ik ben blij verrast! Inderdaad iets om trots op te zijn!

Reacties zijn gesloten.