We moeten vandaag pas om 11 uur verzamelen. Dat is mooi want vrijdagavond hebben we een leuke tijd gehad met ploeggenoten, Zwarte Pieten en DJ Bert in het clubhuis.

Pieten verwelkomen ons bij de sporthal Omnium in Goes. We zwaaien naar ze maar hebben belangrijkere zaken aan ons hoofd: voor de eerste keer uit tegen Tjoba in de zaal.

Zij hebben alle wedstrijden – net als wij – tot nu toe gewonnen. Dus vandaag zal het er om spannen.

We beginnen goed en Isabella schiet er, in de eerste 10 minuten, 2 in. Maar dan zet Tjoba hun „sterspeelster” in het veld. De dame onderschept en schiet loepzuiver.

We laten ons overdonderen en gaan de rust in met 3-2. Nog niets verloren want we hebben nog een helft!

„Het molentje” en „hand op de bal” wat we op de training geoefend hebben, passen we heel goed toe. En verder onderscheppen we en schieten richting de korf.

Na de rust komen we gelijk met 3-3. En zo gaan we gelijk op. Aram en Isabella zijn in schietvorm. Jaap houdt de sterspeelster van Tjoba goed in de gate.

Als aan de ene kant gescoord wordt, wordt er aan de andere kant ook gescoord.

Maar dan komt Tjoba met 2 punten voor te staan en dat kunnen we helaas niet meer gelijk maken.

Het was een leuke wedstrijd Aram, Christophe, Isabella, Jaap, Loïs en Mylène. Volgende week gaan we er weer zo’n mooie wedstrijd van maken!

We spelen om 9:00 uur thuis tegen Top F3.

Nicolette

Categorieën: Overig