Eind van dit seizoen neemt Dennis Plantinga afscheid als hoofdtrainer van Swift. Onder leiding van Dennis heeft de eerste selectie van Swift grote successen behaald leidend tot 6 promoties. Dankzij hem heeft Swift zich gevestigd in de hoofdklasse, met promotie tot de hoofdklasse veld in 2019 en tot de hoofdklasse zaal in 2022 als hoogtepunten.

Dennis is maar liefst 12 jaar hoofdtrainer van Swift geweest en heeft zich daarnaast als clubman op vele vlakken ingezet voor de vereniging op zowel technisch als recreatief vlak. Wij zijn Dennis dankbaar voor zijn ambitie, tactisch vermogen, energie en passie. In de afgelopen jaren is hij in staat geweest de groep te blijven prikkelen met innovatieve aanpak en middelen. Als club sluiten we Dennis in ons hart als coach, innovator, klankbord en vriend!

Categorieën: BestuurTC