Ook deze zomervakantie hebben we de vakken van Jumbo Oostkapelle weer gevuld. Van 18 juli t/m 17 augustus hebben in totaal 44 enthousiaste vrijwilligers geholpen met het vakkenvullen. Dit jaar waren de maandag- en woensdagavond de ‘Swift-avonden’. Verschillende factoren hebben ervoor gezorgd dat we dit jaar minder uren hebben gemaakt dan vorig jaar. Daardoor is de opbrengst ook wat lager. Maar we zijn blij om te kunnen melden dat we met de inzet van de vrijwilligers in totaal € 3.000 hebben opgehaald. Dit blijft een geweldig bedrag voor onze club!

Binnenkort zal er een enquête worden uitgezet onder degenen die hebben geholpen. Aan de hand van die feedback gaan we evalueren met Jumbo Oostkapelle. We horen dus graag wat iedereen van deze sponsoractie heeft gevonden.

We hopen volgend jaar nog meer vrijwilligers te kunnen verwelkomen, zodat we het werk over nog meer handen kunnen verdelen.

Voor alle vrijwilligers van dit jaar: hartelijk dank voor jullie inzet!

Namens de sponsorcommissie,

Tom Jonker