Swift doet dit jaar weer mee aan Rabo ClubSupport. Met Rabo ClubbSupport investeert Rabobank in de samenleving door clubs en verenigingen te ondersteunen.
Zeker in deze voor clubs moeilijke corona-tijd kunnen we alle financiële steun gebruiken

Om zoveel mogelijk geld voor Swift binnen te halen hebben we JOUW steun nodig. Ben je 12 jaar of ouder en ben je lid van de Rabobank dan mag en kun je stemmen. Je mag 5 stemmen uitbrengen, waarvan maximaal 2 op dezelfde club of vereniging.

Stemperiode

Stemmen kan van 5 oktober tot en met 25 oktober 2020. Ga nu naar Rabo ClubSupport en stem op SWIFT zodat onze clubkas wordt gespekt.

Stemmen doe je via je Rabo App of online via www.Rabobank.nl/clubsupport, button rechtsboven met daarin de tekst inloggen. Door in te loggen in de Rabobank app of op de website via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport.

Categorieën: Sponsornieuws